<<صفحه قبل  [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] صفحه بعد>>
                   

آغاز آزمون نظري سي و هشتمين المپياد بين المللي فيزيک
24/04/1386
به گزارش ايسنا، در اين مرحله از المپياد دانش آموزان 70 تيم شرکت کننده در اين رقابت ها، طي مدت پنج ساعت به سه سؤال طراحي شده پاسخ مي‌دهند.
«محدث»، معاون برنامه‌ريزي وزارت آموزش و پرورش و مسئول اجرايي ‌اين المپياد گفت:
اين سؤال ها كه با ساعت ها كار كارشناسي طراحي شده، شب قبل از آزمون با حضور سرپرست تيم ها نيز بررسي شد.
وي افزود: سؤال های اين مرحله را 43 نفر تصحيح خواهند كرد.
مسابقه ی عملي المپياد نيز روز سه‌شنبه به مدت 5 ساعت برگزار مي‌شود.
سي و هشتمين ‌دوره المپياد جهاني فيزيك که از روز شنبه 23 تیر به طور رسمي افتتاح شده تا 31 تيرماه در اصفهان ادامه دارد.
دانش اموزان و سرپرست های تيم هاي شركت‌كننده در اين مسابقه ها عصر ديروز و شب گذشته از آثار تاريخي و اماكن ديدني شهر اصفهان ديدن كردند.

متن كامل خبر

 

تأکید رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم آغاز المپیاد جهانی فیزیک به علاقه‌مندی کشورمان به پیشرفت دانش و گسترش صلح میان ملت‌ها با برگزاری المپیاد در ایران
23/04/1386
سی ‌و هشتمین المپیاد جهانی فیزیک صبح روز 23 تیر 1386 با حضور حدود 65 تیم شرکت‌کننده از کشورهای مختلف، به‌میزبانی ایران طی مراسمی در دانشگاه «صنعتی اصفهان» برگزار شد.
به گزارش ايسنا، رئيس مجلس شوراي اسلامي در مراسم آغاز به كار المپياد جهاني فيزيك، برگزاري اين المپياد در ايران را نشان‌دهنده اثبات علاقه مندي كشورمان به پيشرفت دانش و گسترش صلح و دوستي در انظار ملت هاي جهان عنوان كرد.
دكتر «حداد عادل» با ابراز خرسندي از حضور اعضاء و سرپرست های تيم هاي خارجي در ايران خطاب به شركت‌كنندگان در اين رقابت علمي، اظهار كرد: جوانان هر كشور، نماد علم دوستي و سفيران صلح و آشتي محسوب مي‌شوند و شركت شما در اين المپياد، نه تنها نشانه ی علاقه و تلاش براي قدم نهادن در راه پر افتخار علم و دانش است كه به تحكيم علاقه‌هاي صلح و دوستي ميان ملت ها هم كمك مي‌كند.
علاوه بر اين، اجتماع جوانان برگزيده ی ملت ها در جمهوري اسلامي ايران، حكايت از اين واقعيت مي‌كند كه ايران به رغم تلاش قدرت هايي كه سعي مي‌كنند با تحريف حقايق اين كشور را منزوي نشان دهند، توانسته است شايستگي خود را به علاقه‌مندي به پيشرفت دانش و گسترش صلح و دوستي ميان ملت ها اثبات كند.
وي خاطرنشان كرد: المپياد جهاني فيزيك امسال 40 ساله شده است و در فرهنگ بسياري از كشورها40 سالگي نشانه ی بلوغ و رسيدن به كمال به شمار مي‌آيد و ايران هم امسال براي بيستمين بار در اين المپياد شركت مي‌كند.
رئيس مجلس شوراي اسلامي تقارن اين دو عدد مبارك را به فال نيك گرفت و افزود: براي شركت‌كنندگان در رقابت علمي المپياد جهاني فيزيك، آرزوي موفقيت در اين مسابقه ها و نيز در عرصه ی زندگي و خدمت به كشوراشان و تمام انسان ها با استفاده شرافتمندانه از علم و دانش را مي‌كنم.
وي افزود: مي‌دانم همه ی شما به قصد پيروزي در اين مسابقه ها شركت كرده‌ايد ولي معتقدم نفس شركت در اين المپياد با توجه به اهميت مسابقه ها در جهان خود يك پيروزي بزرگ براي شماست.
«حدادعادل» در پايان با تشكر از تمامي دست‌اندركاران برگزاري سي‌وهشتمين المپياد جهاني فيزيك، اقامتي خوش و پر خاطره براي شركت‌كنندگان در اين رقابت علمي را آرزو كرد.

متن كامل خبر

 

بيان تجديد حيات علمي در بين دانش‌اموزان ايراني ناشي از فضاي المپياد جهاني فيزيك در سخنان وزیر آموزش و پرورش
23/04/1386
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به موفقیت های تیم های ایرانی در المپیادهای علمی اظهار داشت: دانش‌اموزان ایرانی از فضای مناسبی که ایجاد شده به خوبی بهره گرفته‌اند و این حرکت به یک تجدید حیات علمی در میان دانش‌اموزان مستعد ایرانی منجر شده است.
به گزارش ايسنا، «محمود فرشيدي» صبح امروز در مراسم افتتاحيه ی سي ‌وهشتمين المپياد بين‌المللي فيزيك كه در دانشگاه «صنعتي اصفهان» برگزار شد، اظهار داشت: فيزيك علم پديده‌ها و شناخت خالق پديده‌هاست و بهره‌گيري عادلانه از آن براي پيشرفت همه ی كشورها ضروري است؛ با اين حال برخي قدرت هاي بزرگ با يك جانبه‌نگري تلاش مي‌كنند مانع بهره‌مندي كشورهايي نظير ايران از برخي شاخه‌هاي فيزيك شوند.
وي در ادامه به پيشينه ی شركت ايران در المپياد جهاني فيزيك اشاره كرد و اظهار داشت: ايران طي 18 سال گذشته 90 دانش‌اموز را به المپياد جهاني فيزيك اعزام كرده كه دستاورد اين حضور 28 مدال طلا ، 28 مدال نقره، 14 مدال برنز و 10 ديپلم افتخار بوده است و دانش‌اموزان ما از فضاي مناسبي كه وزارت آموزش و پرورش فراهم كرده بهره بردند و به تحقيق و مطالعه روي آورده‌اند كه اين حركت سبب ايجاد تجديد حيات علمي در ميان شده است.
«فرشيدي» با بيان اين كه وزارت آموزش و پرورش در صدد توسعه ی اين حركت علمي در سطح كشور است، اظهار كرد: از ثمرات شركت ايران در المپياد علمي جذب تعداد قابل توجهي از دانش‌اموزان مستعد در رشته‌هاي علوم پايه ی دانشگاه ها، و تربيت دانشمندان جوان بوده است.
وزير آموزش و پرورش در ادامه با آرزوي اقامتي خوش در اصفهان براي تيم هاي شركت‌كننده ابراز اميدواري كرد که در اين پرديس كوچك فضاي دوستي و همدلي بين دانش‌اموزان بيش از پيش گسترش يابد و با خاطرات ماندگاري به ميهن خود بازگردند.
وي خطاب به شركت‌كنندگان گفت: شما دانش‌اموزان برجسته همچنان كه امروز با همدلي و صميميت در كنار يكديگر در يك رقابت علمي شركت جسته‌ايد، با خداي خود پيمان ببنديد حضور شما در دنياي آينده هم با همين همدلي و صميميت توأم و حضوري فعال براي پيشرفت و تعالي همه انسان ها با به كارگيري علوم در راه خدمت به تمام بشريت خصوصاً محرومان و نيازمندان جهان باشد.

متن كامل خبر

 

آغاز مراسم افتتاحيه‌ی سي ‌و ‌هشتمين المپياد جهانی فيزيك در ايران
23/04/1386
مراسم افتتاحيه‌ی سي و هشتمين المپياد بين‌المللي فيزيك ايران با حضور حدود 65 تيم شركت‌كننده، رئيس مجلس شوراي اسلامي، وزير آموزش و پرورش، استاندار اصفهان و تني چند از مسؤولان در سالن آمفي تئاتر دانشگاه صنعتي اصفهان آغاز شد.
به گزارش ایسنا در ابتداي مراسم پس از قرائت سوره ی شمس كه با كليپي زيبا همراه بود، دكتر «غلامرضا قرباني»، رئيس دانشگاه صنعتي اصفهان در سخناني ضمن خوش امدگويي به تيم هاي شركت‌كننده و معرفي كوتاه دانشگاه اظهار داشت: المپياد فقط مسابقه‌اي علمي نيست، بلكه فرصتي است براي تبادل و معرفي فرهنگ‌هاي مختلف؛ دوستي و توسعه ی علم و آموزش و تبادل نظر جوانان براي بهبود جهان.
در ادامه اين مراسم پس از اجراي موسيقي و حركات موزون سنتي تربت جام، كليپي از افتخارات علمي ايران پخش شد.

متن كامل خبر

 

برگزاری مراسم خوشامدگويي به تيم‌هاي شركت‌كننده در سي ‌و هشتمين المپياد جهانی فيزيك ايران در شب گذشته
23/04/1386
مراسم خوشامدگويي به تيم هاي خارجي شركت‌كننده در سي و هشتمين المپياد بين‌المللي فيزيك ايران، شب گذشته در اصفهان با حضور تيم هاي مهمان و در غياب تيم ايران كه هنوز به محل مسابقات نرسيده بود، برگزار شد.
به گزارش ایسنا، در اين مراسم كه در محوطه ی دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار شد، ضمن اجراي قطعات موسيقي و ضيافت شام فرصتي فراهم شد تا تيم هاي خارجي شركت كننده در فضاي صميمي و غيررسمي با يكديگر آشنا شوند.
در پايان اين مراسم «گروژوفسكي»، رئيس المپياد بين‌المللي فيزيك در سخناني ضمن خوشامدگويي به تيم هاي شركت‌كننده، اظهار داشت: اگر چه مدال طلاي اين مسابقات به همه تيم ها نمي‌رسد، ولي آن چه مهم است موقعيت به وجود آمده براي آشنايي و دوستي بين كشورهاست.
«محدث»، معاون وزير آموزش و پرورش ايران و رئيس كميته ی اجرايي المپياد فيزيك نيز در سخناني كوتاه از اين كه فرصت ميزباني اين مسابقه ها به ايران داده شده، به عنوان افتخاري براي كشور ايران ياد كرد.

متن كامل خبر

 

ورود نخستين تيم دانش اموزي خارجي المپياد فيزيک به ايران و آغاز سي و هشتمين المپياد جهاني فيزيك، روز شنبه 23 تیر در اصفهان
21/04/1386
سي و هشتمين «المپياد جهاني فيزيك» با حضور 76 تيم از سراسر جهان از روز شنبه 23 تیر در اصفهان آغاز مي شود.
به گزارش ايسنا، «محمدرضا محدث خراساني»، قائم مقام وزير آموزش و پرورش در «ستاد برگزاري المپياد جهاني فيزيك» در نشست خبري المپياد با اعلام اين مطلب خاطرنشان کرد: در مجموع حدود 340 دانش آموز و 240 سرپرست و ناظر همراه جهت شرکت در المپياد در دانشگاه «صنعتي اصفهان» حضور پيدا خواهند كرد و مراسم افتتاحيه روز شنبه ساعت 9 صبح در محل تالار كنفرانس دانشگاه صنعتي اصفهان با سخنراني رئيس مجلس شوراي اسلامي، «دكتر حداد عادل» برگزار مي‌شود.
وي با اشاره به اين كه مسئولان اجرايي وزارت آموزش و پرورش از هفته ی گذشته در اصفهان مستقر شده و گزارش لحظه به لحظه فعاليت هاي صورت گرفته را به ستاد مركزي گزارش مي دهند اظهار داشت: بازبيني نهايي براي آمادگي فضا براي حضور تيم‌ها توسط سرگروه‌ها انجام شده و در حال حاضر هيچ مشكل خاصي وجود ندارد. براي هر 5 دانش اموز از هر كشور يك «تيم يار» در نظر گرفته شده است كه به زبان هاي انگليسي و براي بعضي كشورها به زبان عربي مسلط هستند كه اعضاي تيم به آنها سپرده شده و در طي اين ده روز همراه آنها خواهند بود.
قائم مقام وزير آموزش و پرورش در ستاد برگزاري المپياد جهاني فيزيك تصريح كرد: ورود تيم‌ها به ايران از طريق سه فرودگاه بين‌المللي مهر آباد، امام خميني(ره) و اصفهان از طريق مسيرهاي ويژه CIP و VIP انجام مي‌شود كه هر كدام به تناسب زمان حضور خود مورد استقبال قرار مي‌گيرند. تيم دانش اموزي كشور «مكزيك» به عنوان اولين گروه وارد كشور ايران شدند.
وي با بيان اين كه خوابگاه‌هاي محل استقرار همه تيم‌ها آماده و تجهيز شده است خاطر نشان كرد: پس از حضور تيم‌ها به طور کامل، در پايان روز شنبه سرپرست تمام تيم‌ها سؤال ها را از ساعت 8 تا 12 شب تحويل مي‌گيرند و به بحث و تبادل نظر در مورد آنها مي‌پردازند و از ساعت 12 شنبه شب تا صبح يكشنبه سؤال ها به زبان همان كشورها ترجمه شده و روز يكشنبه به طور رسمي مسابقه ها آغاز مي‌شود.
«محدث خراساني» فاصله ی ميان امتحان نظري و امتحان تجربي تيم‌ها را يك روز عنوان و تصريح كرد: بعد از انجام آزمون، دو تيم 43 نفره به تصحيح ورقه‌هاي تجربي و نظري پرداخته و در پايان يك روز نيز براي رسيدگي به اعتراض ها در نظر گرفته شده است و نتايج نهايي روز شنبه 30 تيرماه مشخص و نمره ها به طور كامل جمع بندي و مدال ها اعطا مي‌شوند.
وي افزود: در مدتي كه سرپرست ها اوراق تيم‌ها را مورد بررسي قرار مي‌دهند در قرنطينه ی كامل به سر مي برند.
این گزارش می افزاید، «محدث خراساني» با بيان اين كه دانشگاه «صنعتي اصفهان» به لحاظ فرهنگي و جغرافيايي بهترين مكان براي برپايي اين المپياد بوده است گفت: تمام وسایل آزمايشگاهي مورد نياز امتحان های تجربي تيم‌ها به تعداد 400 دست كامل و بيش تر از حد نياز مهيا شده است تا اگر در حين انجام آزمايش ها آسيب ديد امکان جبران آن به سرعت مقدور باشد.
در ادامه ی اضافه شده است، «كوشا» ،رئيس كميته ی بازديدها و فعاليت هاي فرهنگي و هنري المپياد فيزيک اصفهان نيز اظهار داشت: كميته‌اي مربوط به بازديد تيم‌ها و گردش آن ها در سطح شهر و انجام فعاليت‌هاي فرهنگي و هنري در نظر گرفته شده است که طي اين ده روز به فعاليت مي‌پردازند تا براي تيم‌ها اوقات خوشي را فراهم كنند.
همچنين در پايان، «عسگري» ،رئيس کميته ی حراست در اين المپياد، درباره ی فضاي امنيت و حفاظت اين المپياد براي تيم‌هاي خارجي شركت كننده خاطر نشان كرد: ايران و ايرانيان هميشه به مهمان نوازي مشهوراند بنابراين در اين جا بحث حفظ امنيت بسيار كم رنگ مي شود همان طور كه مسئولين فيزيك جهاني پس از بازديد از ايران استقبال بسيار زيادي براي برگزاري اين المپياد در ايران كردند. اين در حالي است كه ما بحث حفاظت را بسيار جدي گرفتيم و اجازه نخواهيم داد كه کوچک ترين مشکلي براي اعضاي تيم‌هاي خارجي پيش آيد.

متن كامل خبر

 

نگاهي به چهل سال برگزاري المپياد جهاني فيزيك
20/04/1386
22 تا 31 تير ماه جاري سي و هشتمين دوره ی «المپياد جهاني فيزيك» در اصفهان برگزار مي شود.
به گزارش ايسنا، «المپياد جهاني فيزيك» مسابقه‌اي بين المللي در فيزيك براي دانش‌اموزان دبيرستاني است كه براي اولين بار در سال 1346 (1967 میلادی) در «ورشو» لهستان و به همت پروفسور «سيستووسكي» برگزار شد و از آن تاريخ همه ساله به جز سه سال 1973، 1978، 1980 در يكي از كشورهاي جهان برگزار شده است.
در اولين المپياد چهار تيم از كشورهاي «بلغارستان»، «چكسلواكي»، «مجارستان» و «روماني» به اتفاق دانش‌آموزان كشور ميزبان - لهستان - در مسابقه حضور داشتند.
در اين المپياد يك روز به امتحان نظري و يك روز به امتحان تجربي اختصاص داشت. تعداد اعضاي تيم ها در اين المپياد سه نفر و تعداد سرپرستان يك نفر بود.
دومين المپياد، سال بعد در «مجارستان» ترتيب يافت. در اين المپياد سه كشور «آلمان شرقي»، «اتحاد جماهير شوروي» و «يوگساوي» نيز به جمع پنج كشور قبلي پيوستند. در دومين المپياد نيز تيم هر كشور از سه دانش‌اموز و يك سرپرست تشكيل مي شد. در اين المپياد «مجمع عمومي» نيز تشكيل و «اساس نامه ی» برگزاري المپياد فيزيك تصويب شد.
المپياد سوم در 1348 (1969 میلادی) در «چكسلواكي» برگزار شد. در المپياد اخير تعداد دانش‌اموز شركت كننده براي هر تيم به پنج نفر افزايش يافت.
المپياد چهارم در 1349 (1970 میلادی) در «اتحاد جماهير شوروي» برگزار شد که تعداد دانش‌اموزان در اين سال شش نفر بود.
المپياد پنجم سال بعد در «بلغارستان» برگزار شد، تعداد دانش‌اموزان در اين سال به پنج نفر تقليل يافت از اين سال به بعد تعداد دانش‌اموزان پنج نفر و تعداد سرپرستان دو نفر و ثابت بوده است.
المپياد ششم در 1351 (1972 میلادی) در «روماني» برگزار شد. در اين سال براي اولين بار كشوري غير اروپايي يعني «كوبا» و كشوري از اروپاي غربي يعني «فرانسه» نيز شركت كردند.
گرچه تعداد كشورهاي شركت كننده در المپيادها افزايش يافته بود اما هيچ كشوري ميزباني المپياد سال 1352 (1973 میلادی) را نپذيرفت و در حالي كه احساس مي شد برگزاري اين المپياد از بين مي‌رود «لهستان» پذيرفت بار ديگر ميزبان المپياد 1353 (1974 میلادی) باشد. «لهستان» در اين سال براي اولين بار از «آلمان غربي» نيز براي حضور در اين المپياد دعوت كرد.
ميزبان المپياد سال 1354 (1975 میلادی) «آلمان شرقي» بود. در اين سال در «مجمع عمومي» تغييراتي در اساس نامه ی المپياد به تصويب رسيد، مهم ترين اين تغييرات يكي كم كردن تعداد سؤال هاي امتحان نظري از چهار سؤال به سه سؤال و ديگري كم كردن تعداد زبان هاي مورد استفاده از چهار زبان روسي، انگليسي، آلماني و فرانسوي به تنها دو زبان روسي و انگليسي بود و سومين تغيير قراردادن يك روز استراحت ميان امتحان نظري و عملي براي دانش‌اموزان بود.
المپياد فيزيك در سالهاي 1975، 1976و 1977 به ترتيب در كشورهاي «آلمان شرقي»، «مجارستان» براي بار دوم و «چكسلواكي» براي بار دوم برگزار شد و در 1357 (1978 میلادی) المپياد برگزار نشد ولي «شوروي» سابق ميزبان المپياد سال 1358 (1979 میلادی) را بر عهده گرفت. مجدداً در سال 1359 (1980 میلادی) المپياد برگزار نشد. در سال 1360 (1981 میلادی) «بلغارستان» براي دومين بار ميزباني را پذيرفت.
سال 1361 (1982 میلادی) نقطه عطفي در برگزاري اين المپياد است زيرا براي نخستين بار يك كشور غير «سوسياليست» يعني «آلمان غربي» ميزباني را بر عهده گرفت.
در اين سال براي اولين بار دو مسأله ی تجربي طرح شد. «روماني» در سال 1362 (1983 میلادی) براي دومين بار ميزباني را پذيرفت، تصميم مهمي كه در خلال اين المپياد گرفته شد اين بود كه المپياد سال 1363 (1984 میلادی) در «سوئد» باشد.
در سال 1363 (1984 میلادی) المپياد در كشور «سوئد» برگزار شد، در اين المپياد با توجه به تعداد زياد كشورهاي شركت كننده و هزينه بر بودن برگزاري المپيادها، كشور ديگري براي سالهاي بعد داوطلب برگزاري نشد، از اين رو بر اساس پيشنهاد پروفسور «ليند» از «آلمان غربي» تصميم گرفته شد كه دبيرخانه اي ثابت با مسئوليت دكتر «گورژكووسكي» تشكيل شود تا براي برگزاري درازمدت المپيادها برنامه‌ريزي كند.
از آن سال تاكنون دكتر «گورزكووسكي» در اين سمت انجام وظيفه مي‌كند و المپياد فيزيك مرتباً برگزار شده است در حال حاضر كشور برگزار كننده تا سال 2022 مشخص است.

متن كامل خبر

 

معرفی کميته‌ی برگزارکننده‌ي المپياد جهانی فیزیک 2007 در اصفهان
19/04/1386
کمیته‌ی برگزارکننده‌ی المپیاد جهانی فیزیک اعلام شدند.
به‌گزارش سایت سی و هشتمین «المپیاد جهانی فیزیک»، کمیته ی برگزار کننده ی المپیاد جهانی فیزیک 2007 - که از تاریخ 22 تا 31 تیر 1386 در اصفحان برگزار می‌شود – اعلام شد:
«محمد سپهري راد» از دانشگاه شهيد بهشتي به عنوان رئیس کمیته ی برگزاری المپیاد.
دکتر «محمدرضا اجتهادي» از دانشگاه صنعتي شريف، مسئول کمیته ی علمی مسابقات است.
آقاي «حسين ميرزايي» از وزارت آموزش و پرورش و رئيس باشگاه دانش پژوهان جوان است.
دکتر «منصور وصالي» از دانشگاه تربيت معلم شهيد رجايي، مسئول کميته ی فوق برنامه المپیاد.
خانم «ترانه شيمي» مسئول دبیرخانه ی المپیاد
و «وزارت آموزش و پرورش» ارگان برگزار کننده ی المپیاد.

متن كامل خبر

 

به‌تعويق افتادن سفر «استفان هاوکینگ» به ایران
16/04/1386
سفر استفان هاوكينگ (Stephen Hawking) به ایران به زمان دیگری موکول شد.
به‌گزارش سايت «مؤسسه ی تحقیقاتی ریاضی و فیزیک محض» (Institute for Studies in Theoretical Physics and Mathmatics) (IPM)، استفان هاوكينگ (Stephen Hawking) سفر خود را به ایران عقب انداخت.
منتظر خبرهاي تكميلي باشيد.

متن كامل خبر

 

اعلام برنامه‌ی سی و هشتمین «المپیاد جهانی فیزیک» در سال 1386 (2007 میلادی) در اصفهان
14/04/1386
برنامه ی 10 روزه ی « المپياد جهانی فیزیک» که از 22 تا 31 تیر 1386 در اصفهان برگزار می شود اعلام شد.
به گزارش سایت سی و هشتمین «المپیاد جهانی فیزیک»، تهيه و بخش علمي المپیاد نهايي شده است. در طول المپياد، دانش اموزان حدود هشتاد كشور، دو روز در زمينه ی «فيزيك نظري» و «فيزيك تجربي» با يكديگر به رقابت خواهند پرداخت.
يك روز قبل از هر آزمون طي جلسه اي طولاني سرپرست ها در جريان سئوال ها قرار خواهند گرفت و در مورد آن ها به بحث و تبادل نظر مي پردازند.
پس از انجام اصلاحات احتمالي، سؤال ها نهايي و توسط سرپرستان به زبان هر كشور ترجمه مي شود. محل استقرار سرپرستها و دانش اموزان كاملاً جدا از هم است و در طي اين دو روز ارتباط آنها با يكديگر قطع است.
برنامه ی المپیاد در جدول زیر آمده است:

تاريخ سرپرستان دانش اموزان
جمعه
22 تير ورود، ثبت نام، پذيرش
ميهماني شام ورود، ثبت نام، پذيرش
ميهماني شام
شنبه
23 تير مراسم آغازين
بررسي مسأله هاي نظري
ترجمه ی مسأله هاي نظري مراسم آغازين
گردش
يك شنبه
24 تير گردش
توزيع ورقه هاي نظري امتحان نظري
گردش
دو شنبه
25 تير وقت آزاد
بررسي مسأله ی تجربي
ترجمه مسأله ی تجربي گردش
سه شنبه
26 تير گردش
توزيع ورقه هاي تجربي امتحان تجربي
وقت آزاد - گردش
چهار شنبه
27 تير وقت آزاد - گردش
جمع آوري نمرات سرپرستان گردش
پنج شنبه
28 تير جلسه ی اول مجمع بين المللي
توزيع نمرات وقت آزاد - گردش
گردش
جمعه
29 تير بحث نمرات با سرپرستان
جلسه ی دوم مجمع بين المللي وقت آزاد - گردش
شنبه
30 تير مراسم پاياني
شام آخر مراسم پاياني
شام آخر
يك شنبه
31 تير خروج ميهمانان خروج ميهمانان

متن كامل خبر

 
 
آرشيو اخبار
   
<<صفحه قبل  [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] صفحه بعد>>
افراد آنلاين: 43    بازديد امروز: 7    كل بازديدها: 151026
  صفحه اول | راهنماي سايت | آموزش | زنگ تفريح | مصاحبه | معرفي کتاب | مشاوره  
  مسابقه | اخبار | نظرات و پيشنهادات | پرسش و پاسخ علمي | درباره ما